domingo, 31 de octubre de 2010

Inscrits Torneig Social de Semiràpides - Catalunya Escacs Club

Benvolguts socis i sòcies:

Us recordem que dijous que ve dia 4, a les 19:30, comença el Campionat Social de Semi-ràpides, durant els quatre dijous de novembre, a dues o tres partides per sessió. De moment hi ha 8 inscrits:

1. Rubén Martín (2302)
2. David Vigo (2203)
3. Blas Rodríguez (2131)
4. Pau Juan (1989)
5. Lluís Sinyol (1850)
6. Marc Petit (1832)
7. Alejandro Calderón (1812)
8. Alicia Ibarguren (1700)

Teniu temps fins dimarts per inscriure-us. Fins aviat!

Jordi Morcillo (President Catalunya EC)

viernes, 29 de octubre de 2010

Assemblea Ordinària de Socis/es del Catalunya Escacs Club


Barcelona, 23 d'octubre de 2010

Benvolgut/uda soci/a,

Per la present us volem convocar a l'Assemblea Ordinària que tindrà lloc el diumenge 14 de novembre del 2010 a les 10:30 h en primera convocatòria i a les 11 h en segona convocatòria. L'assemblea tindrà lloc a la nostra seu del Casinet d.Hostafrancs (c/Rector Triadó 53).
Com ja sabeu, és el punt de trobada anual entre tots els socis i l'espai adient per intercanviar i valorar les diferents propostes que es puguin presentar. Enguany el nostre club, com tots els escacs catalans, estan en un moment crucial i de canvis i creiem molt important obtenir la màxima participació i suport en aquest acte.
Qui estigui interessat en dur a terme alguna proposta, podeu enviar els comentaris que creieu adient a la nostra adreça de correu catalunyaescacs@gmail.com
Els darrers anys la data de l'assemblea s'ha anat endarrerint i situant-se habitualment a la tardor, tot i que l'ideal seria celebrar-la a principis d'any, ja que les temporades a nivell federatiu coincideixen des de fa pocs anys amb els anys naturals. Per tant, el mes de gener celebrarem la següent, ja des del 2011.

ORDRE DEL DIA:
1. Lectura i aprovació, si s'escau, de l'acta de l'assemblea ordinària del 24-10-2009.
2. Aprovació, si s'escau, del pressupost, partides de despeses i ingressos del 2009.
3. Memòria d'activitats esportives 2009/10. Calendari esportiu 2011.
4. Propostes dels socis i la Junta Directiva. Aprovació, si s'escau, de les propostes presentades a l'assemblea de clubs de la Federació Catalana.
5. Redacció dels nous Estatuts del club.
6. Precs i preguntes.
En acabar, s'oferirà un aperitiu a tots els assistents.

Cordialment,
LA JUNTA DIRECTIVA

jueves, 28 de octubre de 2010

This is Halloween

Como se acerca Halloween (noche del 31 de octubre) os dejo a continuación este video donde Marilyn Manson hace su versión de la canción "This is Halloween" de la película de Tim Burton "The Nightmare Before Christmas" .



Problema de Ajedrez

Blancas juegan y ganan


En unos días la solución (a no ser que alguien la ponga antes) en el apartado de comentarios

miércoles, 27 de octubre de 2010

La Gran Pirámide de Gizeh

La Gran Piramide de Gizeh es la única Maravilla del Mundo Antiguo que aún se mantiene en pie, es la construcción más antigua que existe y de las 7 maravillas del Mundo Antiguo es la única que aún existe.
El cineasta suizo Bernard Weber inició en el año 2007 un concurso en el que se tenían que elegir las 7 nuevas maravillas del Mundo Moderno. La iniciativa aunque no fue apoyada por la UNESCO tuvo una gran repercusión mundial. Gracias a los votos de millones de personas (via internet, SMS o teléfono de pago) se acabaron eligiendo las 7 nuevas maravillas.
El sistema de votación se basaba en dos selecciones previas, dando lugar a que un total de 20 maravillas mundiales fueran las finalistas. La Gran Pirámide de Gizeh única maravilla existente de las antiguas maravillas no participó en el concurso y se mantuvo como la octava maravilla.



La Gran Pirámide de Gizeh esta situada a las afueras del Cairo. Construída entorno al 2500 a.c. La mando construir el faraón Keops, segundo rey de la IV dinastía, para que fuera su tumba funeraria. Hasta el siglo XIX fue la construcción en piedra más alta (146 metros) que el ser humano había logrado realizar. Los 4 lados tienen una longitud exacta de 230 metros.
Su construcción esta constituida por unos 2.300.000 bloques de piedra caliza, pesando algunos de ellos más de 50 toneladas. En su origen tuvo un revestimiento de fina piedra caliza de color blanco.
Tras dos cambios de nivel se llega, a través de una escalera, a la cámara del faraón, donde descansaba su cuerpo, construida en granito rojo. El sarcófago aún se halla en su lugar.


1.Cámara subterránea 2. Cámara de la reina 3. Cámara del faraón
4. Entrada 5. Corredor 6. Corredor
7. Gran Escalera 8. Bóveda 9. Conductos de ventilación

Os dejo un video a continuación, es un reportaje del programa Cuarto Milenio presentado por Iker Jiménez de la Cadena Cuatro.




lunes, 25 de octubre de 2010

Google Earth

¿Qué es Google Earth? Según la wikipedia "es un programa informático similar a un Sistema de Información Geográfica (SIG), creado por la empresa Keyhole Inc., que permite visualizar imágenes en 3D del planeta, combinando imágenes de satélite, mapas y el motor de búsqueda de Google que permite ver imágenes a escala de un lugar específico del planeta". Para más información: http://earth.google.es/

Pues resulta que con Google Earth se han detectado lugares, edificios y otras cosas bastante raras.

Por ejemplo:


El edificio de la imagen es The Navy, una base naval en California (Estados Unidos). Hasta que la imagen de arriba no fue captada hace pocos meses por los satélites de Google Earth nadie se había percatado que el edificio tiene forma de esvástica nazi. De hecho son 4 edificios en forma de L los que conforman la base. El ejército estadounidense destinará 425.000€ (600.000$) para camuflarlo. La base fue construida en la década de los 60.

En el siguiente video se pueden ver más cosas raras captadas por los satélites de Google Earth.



domingo, 24 de octubre de 2010

Problema de colores

Os dejo un video muy interesante sobre un problema de Ajedrez retrospectivo. Hay que determinar el color verdadero de las piezas.
Por cierto para los amantes de este tipo de problemas hay dos libros muy buenos: "Juegos y problemas de Ajedrez para Sherlock Holmes"  y "Juegos de Ajedrez y los Misteriosos Caballos de Arabia" ambos de de Raymond M. Smullyan. Si alguien los quiere comprar se puede hacer en casadellibro.com.

viernes, 22 de octubre de 2010

Gran recuerdo

Siempre recordaré como un momento especial la primera partida que jugué en el Open de Banyoles 2006, fue contra el inigualable Viktor "El terrible" Korchnoi.
En el siguiente enlace http://www.chessgames.com/perl/chessgame?gid=1437408 tenéis la partida y abajo os dejo el último minuto en video.



miércoles, 20 de octubre de 2010

Torneig Social de Partides Semiràpides

Benvolguts socis,

Abans de l'estiu ja vam posar en marxa un torneig social de partides lentes, que va demostrar el dijous a la tarda com un dia adequat per a força gent (no és cap de setmana, no hi ha futbol...).

Aquest mes de novembre disposarem dels quatre dijous del mes (4, 11, 18 i 25) per jugar el Torneig Social de Semirràpides, amb les següents característiques:

- Horari: els dijous de 19.30 a 21h.
- Sala 1 (1r pis del Casinet). Si la participació fos nombrosa, ens traslladaríem a un altre espai.
- Partides a 15 ó 20 minuts per jugador (en funció del nombre de rondes a disputar).
- Sistema i número de rondes variable (en funció dels jugadors inscrits).
- Premi per als 3 primers classificats.
- Inscripció gratuïta per a socis i alumnes dels tallers. Resta: 5€.

Per a inscriure-us podeu respondre aquest correu o bé trucant al 620.341.266 com a molt tard el 2 de novembre.

Fins aviat!

Jordi Morcillo (President Catalunya EC)

Catalunya Escacs Club
email:
catalunyaescacs@gmail.com
apt correus: 99096. 08080 Barcelona
Casinet d'Hostafrancs. c/ Rector Triadó, 53.

http://www.catalunyaescacs.com

martes, 19 de octubre de 2010

Sun Tzu - El Arte de la Guerra

Para los historiadores "El Arte de la Guerra" del escritor chino Sun Tzu es el mejor libro de estratégia de todos los tiempos, escrito hace más de 25 siglos. Posteriormente a su escritura fue compilado por Sun Wu (discípulo de Sun Tzu) y tal como se conoce en la actualidad se debe a Sun Pin (descendiente de Sun Wu).


Está dividido en 13 capítulos que descansan sobre seis principios estratégicos:

1.Gane todo sin combatir
2.Evite la fortaleza y ataque la debilidad
3.Engaño y conocimiento previo
4.Velocidad y preparación
5.Influya en su oponente
6.Liderazgo fuerte

Inspiró a grandes militares, políticos y estrategas como Napoleón, Maquiavelo, Mao Tse Tung, Stalin, Churchill y otras muchas más figuras históricas. Es uno de los más importantes textos clásicos chinos, que a pesar del paso del tiempo no hay ninguna de sus máximas que haya quedado obsoleta, ni siquiera hay un solo consejo que hoy en día no pueda ser considerado de utilidad. No es sólo un libro de práctica militar, sino que también enseña como aplicar con lógica y sabiduría el conocimiento de la naturaleza humana en los momentos de mútua confrontación. No es solamente un libro sobre la guerra, es una obra para comprender las raíces de un conflicto y buscar una solución. "La mejor victoria es vencer sin combatir", nos dice Sun Tzu, "y ésa es la distinción entre el hombre prudente y el ignorante".


El núcleo de la filosofía de Sun Tzu sobre la guerra descansa en estos dos principios:
1-Todo el Arte de la Guerra se basa en el engaño.
2-El supremo Arte de la Guerra es someter al enemigo sin luchar.

domingo, 17 de octubre de 2010

El Catalunya Escacs Club se refuerza

Bien es sabido que vuelvo al Catalunya Escacs Club está próxima temporada (2011), soy socio desde hace 21 años y jugué durante mis primeros 12 años como jugador federado.
Estoy muy contento de volver y formar parte del equipo en está andadura por la 2ªDivisión catalana, categoria conseguida brillantemente la temporada que ahora pone fin, la del 35 aniversario de la entidad.
No soy el único fichaje, conmigo ficha un buen jugador y a la vez gran amigo, el Maestro Catalán Felipe Vera (que ya es socio desde hace años). Un fuerte jugador teórico y con muchos recursos, ha crecido como jugador en dos grandes clubs históricos del ajedrez catalán como la UGA (en sus inicios) y el Ateneo Colón (estos últimos años). Gran refuerzo, que hasta en el blog de catulo se hace eco de la noticia.
El equipo tiene muy buena pinta, probablemente la alineación quede de la siguiente manera (es orientativo y siempre pueden haber cambios dependiendo del elo fide o catalán):
1.MC R.Martín, 2.MC F.Vera, 3.MC X.Serrano, 4.J.Morcillo, 5.MC V.Font, 6.D.Vigo, 7.P.Serrano, 8.A.Sulleva, 9.X.Guerrero y 10.J.Baeza.
Para preparar la próxima temporada (2011) la Federació Catalana d'Escacs a avanzado las fechas habituales de principios de noviembre al próximo lunes 18 de octubre ( http://www.escacs.cat/circulars/circulars2010/circular41.htm  ) para empezar a formalizar los cambios y fichajes.

sábado, 16 de octubre de 2010

Problema de Ajedrez - Táctica

Las blancas ganan en la posición siguiente con una bonita combinación de jugadas, ¿cuál?


La solución en unos días en el apartado de comentarios a no ser que alguien la ponga antes

viernes, 15 de octubre de 2010

Don Quijote en 3D

Este viernes se ha estrenado en más de 1700 salas de cine de toda China una versión china de Don Quijote en 3D. Os dejo el trailer, creo que sobran los comentarios.


El Padrino (The Godfather)

En el cine siempre se dice que nunca segundas partes fueron buenas, a veces hay excepciones. Le dedicó la entrada a una de estas excepciones, la trilogía del Padrino.
El Padrino (The Godfather) es una novela del escritor estadounidense de origen italiano Mario Puzo. Fue llevada al cine en 1972 de la mano del director Francis Ford Coppola, cuyo guión era del mismo Mario Puzo. Acabaron convirtiendo la historia en una trilogía, las dos siguientes películas son de 1974 y 1990. Las secuelas fueron escritas por Mark Winegardner.
En ellas aparecen grandes actores como Marlon Brando, Robert de Niro, Al Pacino o Andy García. La banda sonora original es de los compositores italianos Nino Rota y Ennio Morricone, en la segunda y tercera parte la música tuvo arreglos por parte de Carmine Coppola, padre de Francis Ford Coppola.
La trilogía es muy atractiva para el espectador, te atrapa desde el primer minuto hasta el último de cada una de las películas que la conforman. Películas bien dirigidas, muy bien ambientadas, con una buena banda sonora y unas buenas actuaciones hacen de ellas piezas únicas del séptimo arte. Pienso que cualquier amante del buen cine debe de tenerlas en su colección de Dvds particular. A continuación os dejo el trailer de la primera.

jueves, 14 de octubre de 2010

Mafalda y el Ajedrez

Mafalda es la niña protagonista de una larga serie de tiras cómicas (de humor ácido e irónico)  creada por el historietista Quino para la prensa argentina durante los años que van de 1964 a 1973. 
Fue  muy popular en muchos otros países, entre los que se encontraba España (hoy en día aún se recuerdan sus historietas). Mafalda ha sido traducida a más de 30 idiomas.

Escultura en Buenos Aires, por el artista Pablo Irrgang

A continuación os dejo una recopilación de algunas que están relacionadas directamente  con el mundo del ajedrez. Hay muchas más.




http://mafalda.dreamers.com/


miércoles, 13 de octubre de 2010

El Conde Drácula

En esta entrada voy a escribir sobre uno de los personajes que más interés, curiosidad y miedo a causado a infinidad de personas en todo el mundo desde hace más de 500 años: el Conde Drácula. Este personaje, el de la versión literaria asociado al vampirismo, ha dado para muchos relatos, obras de teatro y más de 400 películas, algunas de ellas de culto. Incluso en el ajedrez hay un relato relacionado con el tema de los vampiros titulado "El vampiro vencido por la cruz". Cuando hablamos del Conde Drácula, probablemente nos vienen a la mente la estaca, los dientes de ajo, el ataúd, la cruz, el agua bendita, y un largo etc. de tópicos sobre el personaje. ¿Y con qué imagen lo relacionaríamos? La respuesta seguramente será asociada a uno de los grandes actores del cine de terror: Bela LugosiEncarnando en el cine con buena maestría a este personaje literario de terror.



Al final de la entrada podéis encontrar el trailer de la película Drácula de 1992, basada en el libro de Bram Stoker, otro gran referente sobre este personaje. 
Pero, ¿cuál es la verdad? A continuación os dejo unas lineas sobre la historia real de Vlad "el Empalador" (Conde Drácula)  con sus enlaces a wikipedia para quién quiera profundizar más.

 Vlad Tepes, “Vlad el Empalador”, conocido como Drácula, nació en Rumania (1428-1476). Hijo de Vlad Dracul. El pueblo le puso como apodo “Tepes” (Empalador) ya que esta era la pena de muerte a la que más era aficionado. Debido a su crueldad y a su fuerte personalidad siempre se ha relacionado a Vlad Tepes con mitos y leyendas, alimentadas estas por la literatura. Para algunos historiadores, Drácula fue un gran defensor de los intereses e independencia de su país, también se le considera un fuerte defensor del cristianismo (miembro de la orden del dragón, una sociedad cristiana antigua dedicada a combatir a los turcos y herejes). Para otros era una persona enferma, un torturador, que atormentaba y mataba para divertirse.
Ha pasado a la historia por Drácula (proviene de “Draculea”. La terminación “ulea” en rumano quiere decir “hijo de”, lo que podría traducirse como “El hijo del Diablo”). Reinó como príncipe de Velaquia desde 1448 a 1476, año en el que fue asesinado.

La leyenda del vampiro
La relación existente entre Vlad Tepes (1428 -1476) y el mito literario moderno del vampiro es el libro de Bram Stoker.
Bram Stoker se sirvió de relatos y cuentos populares, detalles históricos y alguna que otra experiencia de su vida personal para dar vida a su Drácula.
Ya antes de que Vlad Tepes muriera, la leyenda vampírica  ya había nacido. Una primera narración, en alemán, data del año 1476, el de la muerte de Vlad.
Hasta finales de ese siglo, la narración en alemán tuvo cinco ediciones. En paralelo circulaba otra, en ruso. Ya en el siglo XIX, la leyenda de Drácula se había difundido por todo el mundo gracias al libro de Bram Stoker.

La novela tuvo un extraordinario éxito e inspiró a muchos otros escritores.

martes, 12 de octubre de 2010

Crònica de la Festa Major d'Hostafrancs (2ª Part) - Jordi Morcillo

Josep Mª Pascual i Ferré, un dels socis fundadors del club, va ser destacat com a “pare” del club. Pascual ha estat un dels puntals de l’entitat en els temps del carrer Robrenyo (fins el 1998) i del carrer Masnou (fins el 2004). La seva salut no li ha permès continuar activament al front del club, però diumenge va demostrar que està al cas de tot i que segueix l’actualitat esportiva i social en tot moment.
Miguel Ayllón Barranco, membre de l’actual junta, va ser destacat també per la seva trajectòria i esforç incondicional. En temps on la vida social dels clubs (del nostre i de tots) ha anat minvant, ell ha estat clau per mantenir el caliu, o si més no el contacte entre els membres en les èpoques en què l’activitat s’atura. L’altre ascens de la temporada, el de l’equip C a Primera Territorial, es deu en part a la seva gestió com a delegat.
I per últim, l’homenatge més sonat, a Josep Coll i Domènech. Es tracta d’un perfil de soci que no tots els clubs tenen i que nosaltres tenim la sort de comptar amb ell. La seva tasca és aquella sovint invisible, minuciosa, però immensa. En Josep s’ha mogut en totes les àrees del club i ha contribuït decisivament a mantenir-lo actiu en aquests darrers anys, en els quals el Casinet d’Hostafrancs ha estat la nostra seu, cosa que a vegades ens ha fet més “invisibles”. En l’aspecte social, s’ha encarregat del boca-a-boca per captar socis o fer saber a la gent sobre la celebració d’activitats. En l’econòmic, sempre que ha calgut ha fet aquella gestió puntual (i sovint incòmoda) amb el districte o Cotxeres de Sants. En l’aspecte esportiu, ha estat sempre al capdavant d’algun dels equips (normalment el B) o bé gestionant campionats socials. I en el formatiu, un cop ja jubilat, ha fet classes a escoles i al mateix Casinet, captant un nombre força considerable de nous socis.
El seu delicat estat de salut no li va impedir fer un esforç enorme per desplaçar-se fins el Casinet i comprovar que és un dels personatges més estimats del club i, mèrit afegit, és un lligam inter-generacional, perquè ell ha fet de pont entre els joves i els veterans del club. Poques vegades s’ha vist en un torneig més gent a la clausura que al propi torneig: l’ocasió, donar les gràcies a en Josep, s’ho mereixia. Esperem que aquest homenatge li proporcioni l’energia i les ganes que necessita per tirar endavant.
Amb l’escut que ell mateix va dissenyar com a capçal, el club va vestir les millors gales en una emotiva jornada. No només per als quatre socis esmentats, sinó també perquè molts socis que els darrers anys han estat allunyats de la vida regular del club, per múltiples raons, va retrobar-se amb alegria.

Jordi Morcillo (Catalunya EC)

Crònica de la Festa Major d'Hostafrancs (1ª Part) - Jordi Morcillo

EMOTIVA JORNADA DEL CLUB A LA FESTA MAJOR D’HOSTAFRANCS

Diumenge 10 d’octubre el Casinet d’Hostafrancs va aplegar bona part dels socis del club en un matí festiu i commemoratiu com fa temps que no es recordava.
Paral·lelament, es va disputar un torneig de ràpides amb la nodrida presència de socis i alguns jugadors d’altres clubs, i una sessió de simultànies a càrrec del Mestre Català Adrià Pérez. Entre ambdues activitats, van participar uns 50 jugadors.
El jugador de la Passió Josué Expósito, afincat al barri de Sants, es va adjudicar les ràpides, confirmant la seva fama de consumat especialista en partides de cinc minuts. Segon va ser el número 1 local, Rubén Martín, i tercer el des de sempre soci David Vigo, que aquest any tornarà a tenir fitxa pel club. Pel que fa a les simultànies, Adrià Pérez només va cedir una derrota en aproximadament vint partides (alguns dels jugadors van repetir).
Però l’acte culminant de la jornada va esdevenir en la cloenda, en la qual, a més de l’entrega de trofeus, es va retre homenatge a alguns dels socis veterans que més temps i esforços han dedicat al club. Els 35 anys que se celebren aquest 2010 era un bon motiu, però ho eren més els mèrits acumulats per aquests quatre companys.
Després de l’entrega de premis de les ràpides, es va entregar la medalla d’escacs de base corresponent al 2010 al jove Marc Torrents, que enguany canviarà d’aires però segur que seguirà vinculat al club que l’ha vist formar-se com a jugador.
Tot seguit, els components del primer equip, amb alguna baixa, van fotografiar-se amb el trofeu que els acredita com a Campions de Catalunya de Categoria Preferent. Després d’una temporada impecable, el Catalunya A, amb 11 victòries en 12 encontres, va ser el millor entre 80 equips de tota Catalunya, assolint ascens i títol. La Segona Divisió s’afronta amb optimisme.
I finalment es va procedir a entregar unes plaques de reconeixement als quatre socis que millor han exemplificat el compromís al club durant bona part d’aquests 35 anys.
Miquel Solé i Pellisa, tresorer del club, va ser homenatjat per la seva dedicació i altruisme, essent l’home que vetlla per l’economia del club amb total honradesa, amb les dificultats i entrebancs que patim en temps de crisi.

lunes, 11 de octubre de 2010

Ràpides Festa Major d'Hostafrancs 2010 - Classificació Final

Rk.NombreTipoGrEloNClub/CiudadPts. Des 1Des 2Des 3
1EXPOSITO JOSUE 2325Passió7,5485340,5
2MARTÍN RUBEN 2307Catalunya7505335,5
3VIGO DAVID 2203Catalunya74647,533
4PALOMARES JORDI 2047Bcn-Vulcà64851,534
5LÓPEZ MIGUEL A. A1968Barceloneta64851,531
6MIGUEL DAVID 2214Padró644,54733
7SERRANO PEDRO 2141Catalunya64448,529
8VERA FELIPE 2302Catalunya64447,532
9SERRANO XAVIER 2241Catalunya5,542,545,532
10DE LA CRUZ SANTIAGO 2048Barceloneta5,534,53723

Fins a 37 classificats, per veure la classificació final completa:

domingo, 10 de octubre de 2010

La mítica serie del Dr.Slump

Le dedicó la siguiente entrada a una mítica y gran serie como es Dr.Slump. Siempre me ha gustado este anime de Akira Toriyama, también creador de Dragon Ball. La serie Dr.Slump tiene algo especial que te hace disfrutar cada capítulo de principio a fin, van pasando los años y es una serie que para mí entender no pierde ese encanto, gusta a grandes y pequeños por igual. Cuando era niño recuerdo que al salir por la tarde de la escuela me iba corriendo a casa a merendar para ver la serie en TV3. Y si la memoria no me falla luego daban Dragon Ball.  Hace poco pude ver la revisión que han hecho de la serie, es cierto que han mejorado los dibujos (tiene más calidad, no hay que olvidar que el original es de 1981) pero pierde todo aquello de entreñable del original. Por ejemplo el mítico capítulo "Operació calcetes de maduixa" no es el mismo de una versión a otra. Hay otras series de las que han hecho revisión, y sinceramente ¡Para qué!
No quiero influir sobre la encuesta de este mismo blog, pero queda claro la respuesta que yo votaría.
Os dejo en el 1º video el inicio del original y en el 2º el inicio de la nueva versión. Están en catalán.


sábado, 9 de octubre de 2010

Ejercicio de Ajedrez Retrospectivo

¿Eres capaz de llegar a está posición en cuatro jugadas?


La solución en unos días, la pondré como comentario, a no ser que alguién la ponga antes.

viernes, 8 de octubre de 2010

FESTA MAJOR D'HOSTAFRANCS - INSCRITS RÀPIDES

No.
Nombre
EloN
Tipo
Gr
Club/Ciudad
1
MARTÍN RUBEN 
2307


Catalunya
2
SERRANO XAVIER 
2241


Catalunya
3
FONT VICENÇ 
2228


Catalunya
4
VIGO DAVID 
2203


Catalunya
5
SERRANO PEDRO 
2141


Catalunya
6
BAEZA J.MIGUEL 
2115


Catalunya
7
SÁNCHEZ ALBERT 
2076


Catalunya
8
VARGAS CARLOS 
2066


Catalunya
9
MOLANO ISMAEL 
2056


La Lira
10
DE LA CRUZ SANTIAGO 
2048


Barceloneta
11
PALOMARES JORDI 
2047


Bcn-Vulcà
12
PASCUAL ALBERT 
2043


Catalunya
13
REYES ALEX 
2037


Catalunya
14
VARGAS MANUEL 
2034


Catalunya
15
LLEYDA JUSTO 
2030


Aragonès
16
PASCUAL JOSEP Mª 
1970

A
Catalunya
17
LÓPEZ MIGUEL A. 
1968

A
Barceloneta
18
ROCHE EDUARD 
1961

A
Catalunya
19
PONCE JORDI 
1941

A
Catalunya
20
PRUNÉS ALEX 
1915

A
Catalunya
21
CALAFELL JOSEP 
1901

A
Catalunya
22
AYLLÓN MIGUEL 
1870

A
Catalunya
23
MISZTELA HUBERT 
1849

B
Polònia
24
CALDERÓN ALEJANDRO 
1812
U16
B
Catalunya
25
CALDERÓN JOSE 
1786

B
Catalunya
26
CANO IVÁN 
1700
U16
B
Barceloneta
27
MATA JAVIER 
1700

B
At. Colon
28
OLIVERA ALBERT 
1700
U16
B
El Vendrell
29
TORRES MARC 
1600
NF
C
Catalunya
30
VALENTÍN JOAN 
1600
NF
C